::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, December 4, 2008

Coping

Hasil yg aku dapat tika bercoping ekekeke

Wahhhh ade tempat men la cni..
Lenkali nak bawak Adik n Kakak la cini tapi cam la drang leh men..
Aku n hubby pun lom pasti mampu men lagi permainan ni hehehe

wahhh ade jualan beg tangan r...
Malas nak tron nanti terjebak lagik ihiks

Eh! watpe tu?
Haaa projek ek..
Kantoiiiiiiiii

Jom makan McD..
Sempat gak jadi khadam jap melayan pasangan 'bercinta' nak makan eiskrim..
Sabo je la............
Mujur aku tak terbalik kan meja tu ahaks...


7 luvbites:

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

lamodh den x p time square

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

terakhir mkn mcd pun..lamo dh...

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

tu pun pie jer..bungkuss...aduss..cedihnyerrr

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

blerla nk mkn beso nih..

~~ciklinn~~ said...

wah bestnyer coping2...aku pun suka choping...

atty's said...

ena..sompek yo ka snap gambo org dating hah

lie_nurulz said...

isk2..kak ena,org tgh 'berendek' pun di skodengnya..heheh..