::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, December 30, 2008

Ku merinduimu ting tong

Hehehe bukan rindu kat SAPA tau tapi rindu kat APA...
Aku windu kat novel aku..
Dah berbulan2 aku stop membaca novel, sebab pe?
sebab aku takde mood nak bacanye lagik..
Tak tau nape..
Petah lagi nak membelinya, memang dah lama gile tak memborongnye...
Kini aku kembali membacanye... itupun mood masih 30-70... taktau r nape..

Baru baca Jendela Hati?
Idak r.. ni dah kali ke bape aku baca novel ni ekekek
kebosanan wehhh......



3 luvbites:

~~ciklinn~~ said...

ena rajin tu layan novellll...
aku dulu masa bujang2 rajin gak layan..skrg tidak lagi....

huuhuhuhu tau jerlah anak2 teruna aku tu..baru nak ngadap mulalah nak kencing bagai..adehh

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. jendela hati erk.. aku dah berpuluh kali khatam novel tu.. memang sekarang ni pun aku tahap malas nak membaca novel..

nurulhuda abu bakar said...

best la jendela hati.. dulu time skool nanges2 baca.. hehe