::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, December 4, 2008

Fish SPA

Mende drang buat tu ek...

Eh! kawan aku pun join gak.. watpe tu?

ooOooo Fish SPA...
Murah gak ek...

Ekceli kawan aku beria2 suh aku join skali tapi aku takmo sebab aku dah tau rasanye camne..
Bukan penah buat tapi aku penah rasa camne kalo ikan berkerumun kat kita so tak mungkin aku nak rasa kali kedua.. Tu pasai masa kat Pulau Pangkor aku tak turut serta bersnorkling sebab aku geli hehehehe
Kawan aku ni punyela teruja, tapi aku sengeh jek..

Bile dia celup jek kaki dia kat dalam air tu trus terjerit2 sampai keluar airmata hahahaha
Baru ko tau camne rasanye..
Geli sioootttttttttttttt
Aku ingat dia yakin bebeno sebab dia dah penah buat, upanye baru pestaim...

Tengok tu!
Punyela banyak penyakit sampai ikan punyela berlambak berkerumun kat kaki dia terutama di tumit kaki dia..

Aku yang mampu melihat disebelah jek..
geli weeehhhhhhh hehehe
Masa ni kegelian dah abis...
Tu yang leh senyum tu ekekek

Pas wat Fish SPA, leh urut tapi kawan aku tak mengurut la...


1 luvbites:

lie_nurulz said...

wah!teringin banget nak rasa fish spa gini..
nampak cam layann je...