::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, December 19, 2008

Selipar baru

Wehhh aku ade selipar baru lagik..
Kali ni baru aku puas ati ngan selipar baru aku ni..
Tak nampak kotor kan ehehehe

Tadaaaaaaaa
klesss tak kat opis aku siap ade 'Tempat Kasut' lagik...
Mesti kowang kata 'elehhh selak kamben, orang pun ade gak'
Ahh dulikkkkkkkkk........




3 luvbites:

Lina said...

aku rasa dah bape kali dah ko beli selipar baru... ganas tul kaki ko ek hahahah...

sery said...

hehhe da tulis tempat kasut lgik..bagus la ena nih..

Ena said...

lina
hahaha sebab aku ske kalering tapi bawak pun masuk tandas kan so tu yang nampak kotor tu eeee jijik plak tgknye ahaks.. tu tuko len tu

sery
hehehe takut ade yang buat tempat penternakan kucen plak muahahah