::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, December 30, 2008

Lauk ari coti

~ Sup Ayam~

~Paprik~

Walaupun sedap (cehh pasan sendiri) tapi sayangnye slalu tak abis huwaaaaaaa...

Tapi kowang nak tau tak keesokannye aku masak pe?
Aku masak sardin jek sebab dah nek fedup nak masak lauk best2 kan sebab orang umah ni memang kurang makan.. tapi kowang nak tau bape pinggan anak2 aku bertambah?
3 PINGGAN kowangg!!!!
Bile aku masak lauk sedap2, drang tak abis makan tapi bile sardin bodo jek bleh sampai 3 pinggan plak... aduhai..
Takpela, yang penting anak2 dan hubby aku makan...
Malas la aku nak snap kan juz sardin biasa jek hehehe...


2 luvbites:

Tink said...

tapi betol lah ena.. bbudak ni mmg suka sardin...
ank kitenpon same!!! huh senang heheh

CuTeMiUt78 said...

em... mana2 budak pun skkee sardin la na.. klu mcam kat umah aku kan.. klu sup2 ni memang confirm habis tau.. tapi klu bab sayur2 ni kurreennn skit le.. tak pe la na.. masak sedap2 asalkan ada yg nak makan walaupun tak habis.. dari tak dimakan langsung.. lagi ler membazir kan