::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, December 24, 2008

P tengok baby

Ekceli ari Sabtu tu aku ade BBQ ngan kawan2 aku tapi nanti r aku update kan ek..
Nak kumpul gambar2 tercantek dulu then baru aku upload k...
Skang aku nak cite ari Ahad ape aktiviti aku...
Nie bekas EO aku...
Istri dia baru lepas bersalin so disebabkan aku baik giler ngan dia takkan la tak p tengokkan..
Nak harap ajak ngan geng2 opis, lambat bebeno so aku p ngan family jek...

Aduhh pesal monyok nii?
Majuk pasai pe plak ni?

OOooOOoo berebut nak baca buku ni rupanye..
Macam2 kowang ni..
Bile ditanye nak baby tak, masing2 kata takmo..
Alhamdulillah ekekekeke
Ade o rg kata kalo anak bila lahir dah gelap, besar nanti dia akan puteh seputehnya kan...
Hmm kecik jek baby ni dalam 2.6kg jek tapi badan keras..
Nak angkat dan ayun camne pun rileks jek..
Suh hubby pegang tapi hubby takut..
Camne la nak wat sorang lagi ni ekekeke



0 luvbites: