::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, December 5, 2008

Maafkan ku

Kawan-kawanku sekelian...
Maafkan ena kerana dah lama tak komen di blog2 kalian...
Bukan bermakna ena merajuk (bak kata cute) hehehe
bukan bermakna ena menyepi (bak kata akak PS) hehehe
dan sememangnye aritu ena ade coti 4 hari dan minggu ni plak ena bz..
Kalo ade masa pun cam takde mood jek nak men blog ni...
Minggu yang penuh dengan masalah tapi muka still ceria... kan lina kan kan kan hehehe

So for sesape yang terasa aku menyepi malah terasa kononnye dia punca aku jadi sepi camni, jangan fikirkan sgt k...
Aku sayang kowang terutama ko CUTE so jangan pk bukan2 k sayang...
Pezen2 untuk kowang aku dah bungkus, nanti aku send ek..
Bagi aku sedikit masa ye..
Cayang kowanggggggggggggg

Anyway
SELAMAT ARI RAYA HAJI AKU UCAPKAN BUAT KAWAN2 AKU YANG TERSAYANG..
MOGA BERBAHAGIA DISAMPING KELUARGA TERCINTA K..
Jumpa lagi ari selasa ye..
Jaga diri leklok.. muaaaaahhhhhhhhhhhhhhh

2 luvbites:

juelee said...

waahhh nape kak?
ader prob ke???
jgn simpan dalam hati should share2..
ringan skek beban kat otak nunnn

attyfir said...

alor..ko jgn le majuk2 ye ena..sedih kty..ptt ler lama tak nmpk ko..

apapun.ko takecare ye..
selamat ari raya aidiladha..