::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, December 4, 2008

Farewell dak praktikal

Pas aku bekpas baru dak2 opis ni btau ade jamuan..
Ampeh tolll!!
Dah rugi bajet aku arini huhuhu

Kitaorang yang tengan tunggu bos n dato' datang..

Haa ni la dia dato' (TSUK) n bos aku...
Masih encem lagi kan hehehe

Ni sebahagian dari PTD2 aku...

Nie plak dak praktikal yang diraikan..
Daknye ok jek..
Tak sombong, baik, senyummm slalu hehe cuma aku jek tak bape nak borak ngan dia, mayb aku segan kot ihiks

Pas segala ucapan, dijemput sume staff makan
Laju jek bagi sape yang tak makan lagi kan
bagi aku ni yang dah makan, lepak dulu bebs
Ni bukan besday sesape pun tapi khas utk jamuan ni..
Best gak kek ni...
Mocha Cake...
Sempatla aku bedal 2 potong n 3 coklat kat atas tu ekekeke

Wahh sakan drang ek kalo bab makan..
Menu ape ek...
Jap!

oOOooo mee bandung upanye
eh btol ke mee bandung?
aku tak makan pun sbb baru sangat pas makan kuih 4 ketul
kononnye nak start diet makan Papaya jek arini tapi failed bebs...
2 princess cute di UPSM hehehe
Cam papan ahaks

EO aku kalo bab bergambar, laju jek ekekeke


3 luvbites:

juelee said...

besoooo nyer kek

lie_nurulz said...

wah!mee bandung..sedap nampak..

Lina said...

bestnye ada kek beso lak tuh... rugi2 tak ada masa tu