::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, December 4, 2008

Naik Sani Ekspress

Perjalanan aku ke Putrajaya naik bas...
Adik aku kata kononnye bas ni luas so aku pun try la naik bas ni ke Shah Alam...
Cehh jadah apenye luas, punyela sempit.. Nak letak beg pun tak muat tapi terpaksa gak la..
Cuma merasa ka aku naik bas 2 tingkat kan...
Wahh jakun jap! ekekeke

Ni masa ni benti wiwi kat Lanchang so dari kroje aku asik tido jek kan bek aku tapau mende nak ngunyapkan tapi takle ngunyap byk sgt sebab aku sowang jek uhuks...

Sempitkan tempatnye...
Haa tu adik yang tengok aku sengeh...tgk aku sengeh ihiks..

Aku yang kesejukan..
Best sejuk2 tapi aku tak larat tetiba kang rasa nak wiwi haaa tak ke naya so baik selubung diri dari kesejukan ihiks

Pemandangan di luar

Tak tau plak ni katne yang pasti sempatla aku snap tempat yang banjir...
Tinggi gak airnye

1 luvbites:

lie_nurulz said...

dapat gak naik bas 2 tingkat ye x..

nurul masa xprnh naik..rasa teringin na nak naik bas gitu..naik,leh lak jakun jap..huhu..