::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, December 31, 2008

EPI NIU YEAR KENGKAWAN!!!

EPI NEW YEAR KOWANG!!!!!
PE AZAM KOWANG TAHUN NI?
NAK TAU AZAM AKU APE?
Azam aku :-
1) Ofkos makin dekatkan diri padaNya.. Slama ni dekat cuma culas jek ihiks..
2) Nak lulus cemerlang dalam periksa supaya aku leh naik gaji dan naik pangkat..
3) InsyaAllah nak sambung belajar smula (kalo rajin r ekekeke)..
4) Nak bina sebuah rumah impian aku untuk keluargaku..
5) Nak settle masalah2 yang membelenggu mak aku..
6) Nak menjadi istri yang solehah dan ibu yang mithali.. (erk! bole ke ekeke)

Itu je kot wat masa ni ekekeke
So pe plak azam kowang?
Moga azam tahun lepas dah tercapai dan azam tahun ni pun makin marbeles ek kengkawan..
Moga suatu ari nanti kita bertemu ye kengkawan..
Malam ni jangan sambut over2 sangat new year tau, nanti kena tangkap ekeke
HEPI NEW YEAR YE...
Dan selamat bercoti esok ariii........


4 luvbites:

attyfir said...

salam na..happy new year..kalo aed jodoh kita..kita ketemuan ye na..nanti ko kasi add ko na..

CuTeMiUt78 said...

selamat thn baru ena... semoga segala apa yg dirancang menjadi kenyataan..

Ciklinn said...

selamat tahun baru....

semoga semua azam tahunbaru tu tercapai semua yer..

attyfir said...

ena..mana..ko..miss u