::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, December 30, 2008

Melantak KFC lagik..

Coti 2 hari juz dok terperuk dalam umah jek...
Layan karenah anak2 dan kemas umah, lebih afdal ekekek
kalo kuar kang mulalah abis wit plak kan ihiks..
Disebabkan siang tu juz goreng telo dan buat sardin jek sp malam tu keluar gak la kitaorang..
Biler tanye dak2ni nak makan pe.. masing2 jawab nak makan 'KFC' ampeh toll!!!
Camne nak diet kalo camni huh'

KFC pilihan kami kali ini adalah di Telok Chempedak..
Pestaim datang ni ekekeke

Ha ko..milo sampai 4 gelas, takde air gas pun..tu pun tanpa ais..sejuk woooo
Tapi dak2 ni rileks jek..
Aku pakai baju lengan panjang pun still sejuk..
Nak kata lemak aku dah abis, aku ase makin banyak ade la tapi nape aku sejuk giler ek

Luas gak KFC kat TC ni ek...
Lepak kat dalam leh, kat luar pun leh..
Ingatkan nak lepak luar tapi bau semacam so malas la huhuhu

Adehhh pesal kabur ni...
Taramm jek la...

Nyum..nyum..nyum...
Tak tertahan akan nafsu ku sendiri so bedal jek la ekekeke

Ngappppp!!!!
Adik dengan drumstiknye..

Kakak ngan senyuman manisnye....

2 luvbites:

CuTeMiUt78 said...

addduuss.. camne ngan program diet.. habis ler semakin bertambah lemak itteeww... hah..hah..hah.. larrikkss..

nurulhuda abu bakar said...

laaa kfc lagik... ;) menimbulkan keinginanku nak makan KFC jugak ni... hehe...