::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, December 19, 2008

Kaletah Adik

Aduhh ayunye anak Ibu ni ngan beg tangan Ibu...
Nak p mana ni sayang...
Awal pagi ni lagi...

Haa ko! siap mekap lagik..
Mandi tak..
Berus gg tak..
Basuh muka pun tak..
Tau2 dah mekap, aduhaiiiiii

Nie dia mekap sendiri ni..
Aku tengah syiokkk gosok tudung kat luar bilik, masuk jek bilik tgk dia dah siap mekak atas batang idong la ape la.. kiranye tiap ceruk muka tu dia mekap berkaler la...
Tapi ni dia dah lap sket sebab agaknye dia pun rimas kot hehehe
Kalo camni kena letak alat2 mekap kat tempat tinggi la ni ekekeke...



2 luvbites:

saya said...

mandi pagi sejok woooo.. tu pasal adik takmo mandi terus mekap. hehehhee...

~~ciklinn~~ said...

mihahahahhah pandai anak ko mekap yerk..