::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, December 19, 2008

Jom coping

Malam tu sepakat nak keluar ke Carefour sebab nak beli barang2 yang mak pesan...
So p la kami dengan truja nye ekekeke

Sedang asyik kitaorang survey barang elektrik, cari gak mana dak dua orang ni rupanye dia lagi ralik tengok TV lahaiii........ anak sapo la ni :-" ekekeke

Barang mak yang dipesan tak dapat so alang2 dah sampai so borong la susu2 drang ni kan, kebetolan plak dah abis.. Cam tetau jek gaji baru dapat, ampeh tol!!!
Adik! Kakak! Pasni kurangkan minum susu tau huh'

The blues of e.f.f.a family's ekekeke
CUTE, aku pun peminat tegar biru tau hehehe


3 luvbites:

Tink said...

amboi borong susu lah..

~~ciklinn~~ said...

wah sedondon biru yerk....

itulah susu sekali pergi mmg berbeg2 kan.... masa anak2 aku kecik dulu sekali beli sekotak besar.....sampai cina tu cakap..lu niaga ka?

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh..heh.. bagus2.. family blues clues..