::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, December 30, 2008

Makan ngan kazen

Kazen2 aku sampai tengahari Jumaat tu n ikutkan dia ajak aku men boling tapi mengenangkan masa tak sempat so aku suh drang go on jek alik2 drang pun tak men disebabkan tak kesedaran masa almaklumla kusyuk ngat bercoping kan ekekeke...
Disebabkan malam tu aku tak masak pape so aku ajak la drang dinner kat Area Seafood tu, senang citer ihiks...

Kakak sedang bergurau senda ngan Ayah Chu serta Kak Fiza nye...
Tu je la sepupu yang dia leh geng, kalo orang len slow sket ihiks..

Adik yang masih malu2 ngan Ayah Chu...
Muka Ibu atau Ayah Chu yang besar? ihiksss

Sambil tunggu order mai, leh tengok TV kat sini..
Almaklumla dok depan TV kan ekekeke

Sedang menjamu selera..
Aku order meehoon tomyam..
Tak sedap langsung!
Sket plak tu..
Sotong plak berbau..
Heran kan, tapi ramai giler orang kat sini..
Adakah time aku jek terkena camtu?

Abah dipaksa duduk sebelah Kakak agar senang melayan Kakak dan aku melayan Adik ekekeke
Sama adil la tu kan...




1 luvbites:

CuTeMiUt78 said...

emmm.. meriah kan makan ramai2..