::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, December 17, 2008

Menu semalam

Arini mak sedara aku mai sebab ade meeting kat Kuantan
So seperti biasa, seawal 5pagi aku bangun, aku settlekan keje2 umah dulu..
Sesambil masak, aku jemur kain dan sapu sampah...
Sampai hangus2 aku punye jemput muahahaha
Sayo sawi goreng..
Aku pakai campak jek pe sayo yang ade ekeke
Tak laku pun sebab kat umah ni kureng owang makan sayo, bukan tak sedap tau huhuhu
Pasni malas dah masak sayo r huhuhu

Ikan tenggiri masak kicap!
Pestaim buat ni ekekeke
Lantak r kowang kata senang yang pasti ia masakan terbaru aku..
Dan suami aku bagi empat stengah per lima ekekek
Tu nak bodek, nak jaga ati atau pe..aku pun tak tau ekekeke

Jemput bilis aku yang nyaris2 hangus tapi takpe, len makan lagik ni ihiks

Arini aku tak masak sebab majuk lauk tak abis semalam so suh hubby aku beli jek kot

2 luvbites:

Lina said...

weh tukang masak mana bole majuk2 hehehe... ko ok lg ari2 bole asah bakat aku nih seminggu sekali pun belum tentu masuk dapur... bukan malas ek tp x berbaloi masak utk 2 org je makan

~~ciklinn~~ said...

sejak bibik ko balik bukan main rajin ko masak yer..