::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, December 11, 2008

Hari Pertama tanpa Bibik

Hari pertama tanpa Bibik...
Sume kena buat sendiri kembali..
Ahhh windunye masa dulu dan kini ia tiba kembali..
Mujur kemalasan aku trus ilang dan kerajinan ku menyerlah ekeke
Alhamdulillah...
Dah 2..3tahun lebih aku idop tanpa melalukan kerja umah tapi kali ni aku kembali semula...
Dan hubby aku tak berat tulang untuk membantuku tika ku masih dalam kekalutan dan kekakuan...
Pestaim wooo dia masak nasi ekekeke
Okla tu kan, slow2... dari bini letih bagai nak mampos wat keje, dia dok depan tgk tv sambil baca paper, lagi hangin satu badan kan hehehe

Lauk pertama ku
Ikan goreng wakakakaka
Cinabeng!!! ikan goreng pun tak reti ka...
wakakakka



2 luvbites:

CuTeMiUt78 said...

alahai rajinnya.. takpe.. lama2 ok la tu..

~~ciklinn~~ said...

ok apa bibik baru nie...... boleh goreng ikan...

abiss skrg saper jaga budak tu.... amik bibik baru ka?

eh lupo nak bgtau..aku pun sayang kau gak..

eh aku nak pi kuaantan tau tahun balu cina ini.... hehehhe aku gi umah kau yerk mkn tghari... mihahhahha