::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, December 9, 2008

Beli tiket Air Asia

Punyela bengapnye tak pandai beli on9 melalui internet walhal kalo bab chatting, blogging n mende len pandai la plak ekekeke so terpaksala p carik kedai booking tiket kapal terbang ni kan...

Ok jom kiter ikut my hubby jom hehehe

Aduhhh dia tekan2 senang je ek...
Bape tahun dah keje kak?

YES!
Settle...
Lor print kat kertas A4 jek..
Ampehhh!!!
Nek bas pun tiket lawa, ni nek kapal terbang pakai kertas A4 jek?
Mahal sgt ke kertas lawo dia tu huh!
Kertas A4 tapi mahal giler tiket... RM711 wuyyoooooo.....................



3 luvbites:

Lina said...

fuyoo... nak gi luar negara ke... nak kirim bole hehehe...

atty's said...

ko nak g mana tuh..

CuTeMiUt78 said...

oh.. nak kemana tu.. siap beli tiket air asia..