::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, December 4, 2008

Naik 'court'

Cam buat salah jek kan..
Idakla ekceli ni tentang pembahagian harta arwah Abah aku..
Aku, Mak dan adik beradik Abah dikenakan hadir

Hehehe siap bawak fail lagi tu...
Banyak fakta2 yang nak dibentangkan ni ihiks..

Aduhaii.. sempoi nye opis..

Ingatkan drang tak datang lagi, beria la tunggu kat bawah, rupanye masing2 dah ade kat atas hehehe

Yang penting duduk di depan dan yang tak bape penting juz tengok jek dari blakang..
Panas la jugak keadaan tika ni tapi aku kena sabarkan diri...
Kes ditangguh!

2 luvbites:

lie_nurulz said...

nampak ramai yg harus dibahagikan tu..
kalo buat cara gini..adil dan saksama kan..:)

Lina said...

itulah pentingnya buat wasiat supaya tak jadi perkara2 cam nilah sampai naik court bagai, tp nak wat camne kan perkara dah berlaku ini mesti kes sbb warisnya sume perempuan kan...