::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, December 18, 2008

MAB (Maajun Anggun Bistari)

Kandungan
· Kacip Fatimah
· Serapat
· Senduduk
· Habbatus Sauda/Jintan Hitam
· Inai
· Manjakani
· Madu

Khasiat
· Merancang keluarga
· Merawat keputihan
· Memelihara peranakan
· Membuang darah kotor/period lama/nifas lama
· Teraturkan period
· Awet muda
· Mencantikkan kulit
· Menegang Payu Dara
· Melancar peredaran darah
· Menambah tenaga
· Mengawal kolesterol dalam darah
· Mengawal berat badan
· Melawas buang air besar

Dulu aku makan Mas Cotek kan tapi kali ni aku nak tukar ke MAB la.. ade sesape penah cuba tak? ok tak MAB ni?
Aku tengok dia nye khasiat 4 in 1 kan..
1) leh merancang
2) pelihara peranakan
3) tegang breast ekekek
4) kawal berat badan..
kan... kan... kan...
sape yang dah cuba cuba bagi testimoninye kan sini ek ihiks..

6 luvbites:

Suri said...

jamu ni okay ke? pernah gak nak try, tapi kan, mesti kuar jerawat. tension betul. pastu mesti terus berenti n terbiar je jamu tu...

atty's said...

kty dah lama mkn mab nie.2 thn sudah..
alhamdullilah serasi..

~~ciklinn~~ said...

ena aku pun dah mkn MAB nie.. kak yatt yg kenalkan..mmg best...

main best... badan pun best..apa lagi yerk.. hehehehehehhe

aku mcm kak atty...serasi

Ena said...

suri
erk! kuar jerawat ke suri? huhuhu ni yang takot ni..

atty
btol ek atty..ok ek..

ciklinn
ampeh ko! main best eh..wakakaka adehhh tergolak aku...

atty's said...

utk pengetahuan ena,
kyatt tu kty ye..ekekkekek

CuTeMiUt78 said...

emmm.. cuba na.. mana tau berkesan kat ko..