::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, December 12, 2008

Prosperity Burger

Baru2 ni aku ade terbaca di blog juelee tentang dia makan beger prosperity kan...
Dek kerana kejelesan malah air liur yang meleleh melanda so aku pun nekadkan diri nak makan gak beger tu arini... wat plak mak buyung tingin makan kan so pe lagi.....
kiter santaaaaaapppppppppp!
erk! kata diet?!! hmmmm sambung esok la diet ekekeke

Adeh ramai giler orang arini....
So aku kena beratur order makan dan kawan aku cop tempat kat atas..
Okla tu kan

Nyum3x siottttttt
Best giler!


Ha! ko..............
hodoh popalih bak kata orang Pahang muahahaha

Disebabkan aku ngadap dinding so pe lagi, tanpa segan silu dan kaber vogue gitew, aku tibai beger cam kebuluq 10ari tak makan wakakakaka

Tak lupa juga ade twister fries dan french fries...
Cedapppp
burrppppppp kekenyangannn

Alaa suhpannye dia makan...
takpe, dia kena suhpan sebab dia ngadap ke orang ramai ekekeke

Full giler McD arini..
Pesal ntah!
Ari ape arini ek sampai kowang ni makan fast food ni..
hmmmm anyway aku dah 3ari tak sentuh nasi tapi cam sama jek kan, asik makan jek ekekeke


6 luvbites:

Anonymous said...

aduh sedap nye!!!

Ciklinn said...

woit tadi aku pun gi mkn burger ni huhuhuhuhuhuh..sedapkan... ha piblog aku tgok burger aku laks.... heheheh

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. semalam aku tak sempat nak komen.. oh.. ko makan prosperity ya.. aku makan zinger burger kfc tau..

sery said...

dh mkn dh..tapi kali ni makin kecik le saiznya..klu dlu mkn smpai lotih nk nganbiskan..kali ni cinonet jek..huh! xpuas hati nih!!!

Sitie BUm BUm said...

suka jugak!!

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

nk gakkkkk....