::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, June 9, 2009

Aku MC

Minggu lepas aku tak bape sihat....
selsema aku makin truk (erk! truk ke? ekekeke)
Gpun kepala aku pusing mayb darah aku terlalu rendah..
Bowing tol la...
Bile la darah ni nak nek..
Bukan pe, takut nanti bila nak banak nnt susah huhuhuhu
So sesambil tunggu giliran tu almaklumla kebetolan aritu ramai giler owang
so layan la dak2 ni men

drang wat cam umah drang plak, punyela bising..
Mujur tak kena marah tapi aku jela yg marah drang ekekeke

Alhamdulillah...aku dapat MC 2 ari, tu pun aku yang mintak...
~ Doc, nak MC 2ari bole tak? nak rehat r...
~ Bukan jek 2ari, aku bagi ko MC sampai ari Sabtu pun bole
(masa aku p tu ari Khamis)
~ amboii doc, mentang2 sy tak keje ari Sabtu tu.. perli ek
~ masalahnye aku pun tak keje gak hahahah
Ampeh doc ni...
Kalo dia mood baik memang ok la tapi kalo moody.. mak aiiii nak senyum pun takmo

So pe yang aku buat di waktu MC aku?
Aku juz kemas baju2 kurung aku yang tak padan tu, letak dalam satu almari jek..
Ase nak pengsan ase tapi ku gagahi jua..
Mujur takde pape ihiks...


post signature

2 luvbites:

neezareef said...

wah ko sempat snap gambo dlm tunggu turn ya..bgs2.blogger kena tegar..

aku pn dulu sblah lemari tu mmg khas utk bj2 slim kononnye kan dah memboyot tade makna nk pkai bj kurung lg kan

atie said...

Wah ena, mc pun rajin ngemas gek tu....berehat banyak2 k moga semuanya ok..