::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, June 12, 2009

Menu malam ini

Megi jek?
alahaaaaaiiii siannye...
So percaya tak betapa aku ni miskin jek huhuhuhu
makan megi jek malam2 ari huhuhuhu

Anak2 aku pun santap megi...
Siap berkongsi lagik tu...
sian akuuuuuuuu huhuhuhu

lahaaaaiiii hubby saper la ni..
Dah cam orang tua plak aku tengok
wakakakakaka
sian dier, makan megi gakkkk

saper yg harus disalahkan?
aku ke? sebab tak masak untuk family?
tak larat loooo :P
hubby aku ke?
sebab skali masak pastu dah tak masak dah? wakakakakakaka
ekceli meh kiter salahkan mak sedara n kazen2 aku yang datang..
Ajak ngat kitaorang makan, alik2 dia pelahap prabiskan lauk pauk umah aku..
Pastu nak masak len pun bahan2 dah abis.. ampehhh sungguhhhhh!!!
Weh!! lenkali makan, PANDANG BELAKANG tau uhuks....
mujur tak mati kebuluq sekeluarga ni huhuhuhu
hehehe takpela.. gpun dah lama tak makan megi cuma ase tak cukup r huhuhu
so jemput makan ihiks...


post signature

4 luvbites:

~~ciklinn~~ said...

ha samolah menu aku gak mlm tadi..maggi.... huhuhuhuhuh

atty's said...

MAGGI AR SEDAP..

ct rahani said...

sekali skla makan maggi mmg sedap.. hehehe..

[yAN!e][pUTraJAya] said...

semlm bro ayen habaq nak beli beger ayam special kat kak ena...
takkan makan megi?
hehhehe