::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, June 22, 2009

Preparation 4 besday party 'QAISYA'

Layan entry2 aku yang tertunggak ek...

Bile nama tertunggak, kompem sblom ari 'kejadian' (aku anak branak demam)...

Bahan2 yang sedang dibuat..
Kad jemputan buat kawan2 Kakak

Simple jek tanpa kaler..
Memula nak wat kaler pastu bile fikir2kan balik, ishhh alik2 drang buang gak nnt so rugi printer kaler aku muahahahah berkira tuh!!!!

Bahan2 untuk dibungkus dan digelar sebagai GOODIES untuk kawan2 Kakak

Tu beg goodies dan badge yang aku tempah melalui dik Farasela...

Nie plak note kecik yang akan ku tampalkan di plastik goodies..
Alasan yang sama taknak buat kaler muahahahaha

Dan ini adalah hasilnye...
Sape rase nak goodies, meh datang umah aku meh 27hb ni...


post signature


5 luvbites:

Farasela said...

bestnyer...next year sy baru nk celebrate 2 skali...thn nie x dpt sbb dlm pantang adiknyer...celebrate gitu2 je...gambar goodies tu ada cam kenal le...hehehehe...ada nama sy le kat gambar tu...galmour jap sayer...

Neeza.Areef said...

aku nk sebungkus bleh..kekeke

Unknown said...

kelasss anak ko nyer birthday.....

achee_b165 said...

wah... meletop2 gitu!!

~anyway bole aje kalu nak oder... nnti bg je list buku, opis hubby boleh poskan....

~p-na mama oja~

attyfir said...

ena..kalo aku dekat, aku org 1st yg dtg umah ko