::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, June 2, 2009

Windu kat dia....

Sabtu lepas p kenduri umah adik cayang aku..
windu giler kat dia...
Dia cam dulu gak, tak brubah..
molot pun tak brubah gak, becok semacam ekekeke

Tudung itam tu mak adik cayang aku n ofkos la tudung ungu tu adik cayang aku kan...

banyak mende nak dikongsi cite kan tapi keadaan tidak mengizinkan uhuks..

windu kenangan bersamamu adik..
bile lagi kiter leh joli2 ni huhuhuhu


post signature


2 luvbites:

atty's said...

na..adikmu itu tak keje sama mu ke..

Ena said...

dia keje ngan aku sempat 6bulan jek atty pastu pindah disebabkan bos kaco huhuhuhu