::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, June 3, 2009

Wahh excitednye...

Ermmmm baru pas abis baca n3 kat blog Akak PS, tetiba tengahari tu dapat parcel yang mak aiiiii besar gilerrr... lupa plak nak snap muka posmen yang mengantonye tu...
Lagila dia excited ekekeke
Besar kan....
satu kosi muat utk pezen ni 'duduk' ekekeke
Tak sabar nak bukak ni...
bukak2 wowww bintang2 yg berkalering...
ske!ske!ske! lagi excited nak bukak ni ekekeke

ha ko! tgk betapa rakus dan glojohnye aku nak bukak pezen ni ekekeke
ni dak opis aku la yang giler snap pict aku di pelbagai sudut..
Layan kan jek la...

ampehh!!! sampai ke prot labu aku tu nampak..
Ni amik gelagat aku bukak pezen atau amik prot aku ni huh'

Akak, ena ingat memula akak bg jam tau, perghhhh pk dalam palotak dah tau dah nak letak mana jam ni ekekeke

So bukak dengan rakusnye lagik...
tengok tu! dah bersepah2 kat atas lantai ngan kertas pembalut..
Dah tak dulik tu, asaikan dapat bukak pezen ekekeke

tadaaaaaaaaaaaaaa
masyaAllah kak, terharu giler....
Dah la bagi baju ke dak 2orang tu, cam akak tau jek tema besday drang kaler pink n pepel... Memang sbijik tol la!!! Leh la pakai masa besday drang nanti...
Pastu ena dapat plak beg pinky... Ske tol akak bg beg kan kan kan... tapi siyes! ena ske hehehe
pastu baby dalam yut ni pun dapat...
akak nak tau, hubby tengok baju baby ni kan, hubby kata 'amboiii kaler biru.. ni excited ni ase cam baby boy plak ekekeke'
(sila abaikan model yang menggayakan pezen2 di atas tu ye...)

Thanx Akak PS...
Thanx u very muchh!!!
Ekceli aku dapat pezen ni bukan saje2 tau... ni atas usaha gigih aku gak yang menang contest CARI NOMBOR DI KAUNTER...
Tak sangka rejki aku kan tapi masa tu aku tak pandai wat print screen (bengapnye aku huhuhu)
anyway thanx kak di atas sume pezen2 tu..
tak lambat mana pun kak tapi btol2 teruja dapat pezen dari akak..
cayaaaaaaangggggggggggg akak muaaaaahhhhhhhhhhhhhh


post signature

3 luvbites:

Neeza.Areef said...

wah ko..murah rejeki
complete set adiah ha...
sonotsnya...
bab hembeg tu yg aku jeles tuh

attyfir said...

tahniah na.ko adalah pemenangnya ..dgn itu ko layak dpt..semua diah tu..hehehe..rakus betui ko bukak diah..ekekke

Lina said...

ya Allah ko suh dak jantan tu jd model tp ok gak ek sporting... mesti klako giler kalo tgk muka dia ms posing tu kahkahkah...