::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, June 23, 2009

P kenduri kedua

Pas p kenduri tu, ade satu lagi kenduri haruss ku hadiri..
disebabkan mak tak dapat pergi so aku dan family jadi wakilnye gpun kitaorang pun kenal ngan empunya kenduri ni..
disebabkan dah makan n prot tak mengizinkan untuk mengisinye lagi so kitaorang ratah ayam goreng jela ihiks...

tapi orang tu sejak nak membanyakkan lemak di badan ni.... smacam dia pulunnnnn
kat mana la kekosongan di prot dia tu ek heheheh

tema kaler kenduri ni merah dan puteh..
menyerlah u..........................

aku yang sengeh dalam kekenyangan tapi kepanasan yang teramat...
aduhaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiii....
takpe..takpe.. pasni kiter p sejukkan badan n mata di Kuantan Parade ek ihiks....

post signature


2 luvbites:

POSH76 said...

bestnyer p makan kenduri...

LoVEaQshA said...

Hai sis...
Windunyer kt akak n ur blog..
Niela br leh msk lau x tenet prob bgang btl sume blog xleh jengah..

Akak zura nk tny lau xg bfday tp nk goodies tue leh x???? (Ada rs nk lempang ker???)

Nk gak,nk gak!!!~ Sb cutela beg n khazanah dlm tue...