::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, June 10, 2009

Mek Bakul

Tengokla gelagat Adik..
Cam dah abis mainan dah kat dalam umah ni tapi memang dah abis dah pun sebab sume mainan2 drang aku sumbat dalam stor..
Bosan dan letih dah aku dok ngemas ke barang2 mainan drang jek...
Alik2, bakul kain yang dia men...
sabo je laaaaaaaaaaaaaaaaaaa

post signature

6 luvbites:

Emy Omar said...

Ala knp main dalam bakul ni..hik..hik..

[yAN!e][pUTraJAya] said...

alallala...comey nye
leh geng dengan danial n danish kat umah yanie nih....mat bakul gak tu....

atie said...

Hahahha....ingatkan ammar je camtu.....suka masuk dalam bakul.ekeke

ibu_umairah said...

comel jerrr bebudak main dalam bakul..!!!salah 1 menguji ibu,kalau pecah bakul tu....kan kena beli lagi....budak2 yer bakul pun nak jadi mainan...hee.heeee..heee

neezareef said...

nyaris2 aku x kenal mane satu orgnye...kekekee

Anie said...

sama lah dgn qiesha..suka betul duk dlm bakul