::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, June 23, 2009

Kaki 'Gajah'

Ni bukan nak tunjuk gelang kaki tau..
Ni nak menyatakan betapa besar udah kaki ku ini..
Dah cam kaki gajah huwaaaaaaaaaa
huduh tauuuuuuuuuuuu
aku ase dolu2 pun memang besar camni gak, agak2nye lagi besar tapi ntah kali ni ase cam takle trima akan kebesarannye huhuhuhuhuhu
Tapi pas demam aritu, ia surut kembali normal...
dah ramping kaki ku ekekekeke
erk! ignorekan jari jemari kakiku yang kontot2 itu ye ihiks...



post signature

6 luvbites:

ibu_umairah said...

bengkak kaki akak yer......

neezareef said...

aik..kaki ko ke
aku igt kaki anak2 dara ko..hihihii

<< s| tED| >> said...

GAJI ADE BERAPA JARI EK..?

De' Sal said...

Alaaa...........kaki gajah sementara jerk tu....

POSH76 said...

ko ni wat suspen ajerk...ingat iklan gelang kaki..

POSH76 said...

glemer pengantin la ni siap ada BANNER...aku layan jer walaupun udah basi...hehe