::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, June 3, 2009

Rojak Ayam nyum3...

Ermm aku tingin makan Rojak Ayam so ade orang kata kononnye Rojak Ayam kat Taman Gelora tu best sesangat so aku nak test la...

Nie la rojak ayamnye...
Ayam setotet jek tapi jemputnye je banyak..
Ni nama Rojak Ayam atau Rojak Jemput ni? HUH!!!
Dah la harganye RM4.50, bg aku mahal laaaa sebab kedai biasa je kan...
Takla sedap mana pun..caiiitttttttttttttttttt....

Seperti biasa mesti order ABC eiskrim..
pon tak bape sedap...
pe la yg drang dok kata sedap ni huh'

Amboiii sampai erot2 molot hubby aku ni melantak...
best sangat ke B?

Senyum dalam gundah huh!!!!
adehh gelap la plak...


post signature


2 luvbites:

Ayen said...

Ensem jgk yek walaupun muke erot2 gitu kan,hahaha...

PerantauSepi1306 said...

;D ni rojak ayam yg glemeres tep i jalan nak pi cherating tu ka??? tu diaa soklan panjang berjela... muehehehehe isk, bila la akak nak pi kuantan plak ni.. asyik terbantut je schedule sejak last week lagiks ;p