::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, June 2, 2009

Contest


Ermmmm nak wat contest r asenye...
Sebab aku ade pezen lebih ni ihiks...
Contest pe ek...
Jap..Jap... nak cari bahan contest jap...
v
v
v
v
v
v
v
WOKEH! Dah jumpa...
Senang banget ni...

Dalam banyak2 bola boling kat atas tu,
yang mana satu bola boling aku?
Aku dah sediakan nombor pada bola2 boling tu so kowang letakla skali no yang kowang teka tu ek... Aku bagi contest ni sampai
::::2 Jun 2009 :::::
jek sebab senang kan..
Sape yang teka btol dulu, walaupun selepas tu ade 10orang teka betol, aku akan pilih yang pertama dulu la ek...
Ok r tu, takkan nak bagi 10orang kot :P

SELAMAT MENCUBA YE KOWANG....


post signature

15 luvbites:

ima shhs said...

akak teka no 5 rrrr...kui...kui...kui...

atty's said...

aku teka no 5...fuh betui le hendaknya amin..

Ayen said...

Klu I teke blh x?..ihiks..

Ena said...

Ayen
B, kalo u tak teka pun, u mmg dapat gak pezen dr i ekekeke

De' Sal said...

Kak sal teka no 7,hi hi betullah tu...kan..kan..kan...

neezareef said...

ko bg la clue bpe kg wokk

Ena said...

neeza
erk! kalo aku kata berat bape2, ko leh timbang ke bola2 tu dalam gambo? musykil ni ekekeke

neezareef said...

aku leh la jampi dulu sblm jwb..huhu

neezareef said...

aku teka no.1

zue @ annaleeya said...

ena, sy teka no 6... mtk2 btoi la erk...

ikiqzana said...

salam sis ena.. bole ker zana teka, zana pon minat gak main bowling ni...
zana teka no 1. muktamad. zana pasti no 1 betol. zana nogok dh ada yg teka no 1. bole lg ker klu no 1 betol. zana menang.. hehehe...
sis.. zana cadangkn nk x kite wat tourment tuk blogger2 cam kite.. apa kata sis??
klu setuju nnti sis ym zana. k
ikiqzana@yahoo.com

syareena said...

ala... no yg nak diteka dah ade...

jadik sya teka2 no 2 la...

oren gitew keh3

lili11 said...

No 3 eh!

lili11 said...

Eh kalau dibenarkan teka 2 kali, no 4 ler ... hih hi hi ...

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

no.2