::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, June 1, 2009

TAG ke-30

Kali ni aku dapat TAG dari De'Sal...
Disebabkan n3 dia mengandungi 2TAG so aku pulun la dua2 skali ekekek
Bole ek Kak Sal? ihiks...

Tag Pertama...
Adeehhhh dari dulu dah aku tingin wat TAG ni tapi takde owang nak bagi kat aku sob..sob..sob... anyway thanx kak, ena anggap akak bg kat ena je la ekekeke


TAG NAMA JEPUN
TRANSLATION:A - ka----F - lu---- K - me---- P - no---- U - do---- Z - zi B - tu----G - ji----- L - ta----- Q - ke ----V - ru C - mi----H - ri ----M - rin ----R - shi ---W - mei D - te----I - ki -----N - to----- S - ari---- X - na E - ku--- J - zu ----O - mo ----T - chi---- Y - fu

aku amik nama aku ENA je ek..
ENA ~ kutoka
(erk! cam 'ku tuko' jek.. nak bertuko jadi pe ek ekekek ampeh toll)

************************************************************************************ TAG KEDUA plak...

1. If you can be an animal, what will u be?
lor..elok2 Allah jadikan manusia, leh tanye soklan ni plak tapi aku jawab je la ek... jadi kucen kot sebab leh gesel2 n manja2 ekekeke

2. If you robbed a bank, what do you want to do with the money?
perghhh bile perlukan sgt wit, slalu terfikirkan nak rompak bank muahahahah
aku nak beli pe yang aku tak dapat nak beli la.. aci gitew ihiks...

3. If you can teleport your self anywhere in the world, where do you want to be? why?
ermmm kemana ek.. Disneyland kot sebab dah lama berhajat kesana tapi tak mungkin kesampaian sebab takde wit ahaks...

4. If you know that you are dying, what is the last meal that you want? why?
ade ke dah nak mati tu tingat ke makanan, takde akai ka...
Aku hanya nak mintak sesape yg kenal aku terutama mak dan hubby aku ampunkan segala dosa2 aku dan sentiasa baca Yasin wat aku nanti huhuhu

5. If you can only kill one person in this world, who is the person? why?
Ermmm wat masa ni aku masih takde lagi musuh yang btol2 wat aku rasa nak bunuh dia hehehe

6. If you can choose either to have more than 24 hours a day or can live more than 100 years, what is your choice? why? hah?
Pastinye kalo idop lebih dr 100tahun, aku nak dekatkan diri aku padaNya sehingga ke akhir napas aku la...

7. If you can date celebrities, who is that person? why?
Ermm nak ngan ex-boipren aku leh? alaaa saper lagi kalo idak si Aaron Aziz tu ekekeke

8. If you can only have 1 thing in this world, what should that be? Why?
Ermmm cop wit kot sbb biler perlukan wit, leh cop jek n beli jela pe yg kiter nak.. aci gitew? ihikss

9. If you have the opportunity to tag 7 of your friends, who are they? why?
ok, 7 org yg terpilih adalah :-
(hahaha ampeh ko neeza, ko nak aku btau pasai pe ek...)
ok..ok... org2 yg aku pilih ni sebabnyeeeee aku saje nak suh kowang wat TAG ni la :P

http://neezareef.blogspot.com
http://attyfir.blogspot.com/
http://princeredzha.blogspot.com/
http://ciklinn.blogspot.com/
http://loveaqsha.blogspot.com/
http://perantausepi1306.blogspot.com/
http://myleamy.blogspot.com/

post signature

5 luvbites:

neezareef said...

tgk..aku kena tag lg...

nantikan kemunculan jwpn tag diblog ku yah

neezareef said...

eh ko x meenjawab soklan last tu..dia suh ko tag org pstu dia suh nyatakan y...ha ko x jwb...ayokk

Ena said...

neeza
aku dah jawab dah... aci tak jawapan aku? ekekekeke

ima shhs said...

huhuhu....akak tau naper namer akak dah lama tak tersenarai....huhuhu...
sowi lah ena, akak janji nnt akak byr utang2 tuh ekk....kekeke...

De' Sal said...

Wah rajinnya melebih lebih pulak, bagus2...nape tak buat semua sekali,ekekeke....