::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, June 22, 2009

Stat kroje

Arini aku baru stat kroje huhuhu
Ari last plak tu sebab esok aku dah kena lapor diri kat opis baru...
So saper2 yang nak kasi aku pezen tu ihiks... HOLD dulu ye pezen tu until aku dapat alamat yang baru...
Sedey gak la nak tinggalkan tempat lama ni sebab tempat lama aku ni banyak privacy malah takde orang mengumpat melainkan ngumpat sket2 la kan..
Kalo dok kelompok ramai2 ni banyak sangat geng2 nye... tapi aku harap, aku ok dan slesa di tempat baru nanti..
Bukan pe, dah 9tahun aku dok kat tempat lama ni... dah rasa takleh nak trima dah otak ni buat kroje yang sama jek... so aku perlukan TRANSFORMASI dalam idop aku...
Moga2 aku selesa dan sebati dalam diri aku...

So pasni kalo aku menyepi tu bukan bermakna aku dah tak memblogging ek.. tu mungkin di tempat baru takde PC lagi ke ape ke.. aku pun tak tau keadaan sebenar kat sana so tunggu jela....

Sesampai kat opis, ade satu sampul surat puteh atas meja aku..
Sape plak bagi surat cinta kat aku ni....

bukak..bukak..
vavavavvavavavvavva
masyaAllah, ase nak melompat asenye...
bukan pe, walaupun pezen dia simple tapi dah lama aku nantikan orang belikan aku penanda buku ni...
nak beli sdiri bole sesangat malah lebih dari mampu tapi ntah.. ase nak gak suh orang yg bagi, lagi ase special agaknye ekekekeke
dahla tantek..kalering plak tu... memang kena ngan diri aku

tapi sape yang kasi ek...

lahaiiiiiii adik
LEAD upanye yang kasi...
kelmarin ade gak skodeng blog dia.. dia ade gak menyatakan dah pos pezen2 utk org tapi tak nyatakan untuk sape yang dia poskan so tak sangka plak aku termasuk dalam list tu..
anyway dik, thanx a lotsss...
siyes!!! akk memang ske sangat pezen dr adik ni...

~FRIENDSHIP NEVER END~
insyaAllah........................


post signature

3 luvbites:

Neeza.Areef said...

cute siyott..jeles ni lead bg ko jek..hoho...

weh jgn lupe vote for afiq
http://bigboy-uzma.blogspot.com/
A0018 TQ

myQza said...

selamat bekerja di tempat baru sis..
ya betul! Kerja di satu tempat dalam jangka masa yang lama juga tidak berapa elok gak.
kena ada tranformasi!! Hik hik hik

leadleedeea said...

mueheheeeee sama2 kak..suke ke? prezzie kite simple jek..huhu..