::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, June 23, 2009

Dia dah rajin

aduhaiii sejuk mata Ibu memandang...
Adik dah menunjukkan minat membaca dan mengikut pe yang diajar..
Kalo dulu punyela malas pastu takmo ikut...
Sebut A-Z n 1-15 bole sesangat tapi bile suh tunjuk angka2 dan hurup2, ampehhhhh
kaler pun masih berterabur kalo kiter tanye..
tapi skang walaupun dah terlalu terlambat bile dilihat akan usianye namun bagi aku ia satu kemajuan untuk anak aku yang pandai sebut semuanye tapi taktau mende alah ape..
Skang ni dia dah pandai eja IBU..
kalo eja susu kelako... S.U.SU = nak SUSU ekekeke aduhaii... kena ade gak 'nak' tu ihiks..
Moga Adik makin rajin mengikut Kakak dia membaca dan mengeja...
Tokang layan bab2 ngeja ni kompem la si Abah dan si Kakaknye...
Ibunye takle, jenis tak reti bersabo ekekeke



post signature


3 luvbites:

neezareef said...

rajin adik rajin
rajinlah belajar...

Anie said...

budak2 nih ikut mood nak belajar..kekadang time kita rajin dia malas..time dia rajin kita lak malas...hik..hik..

ima shhs said...

Wahh... lama tul tak mengomen di blog muh... 1. busy bebenor 2. line tenet kat ofis problem 3. berkabung krn kematian kawan ofis

anyway, selamat belajar utk adik !!