::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, June 29, 2009

Opis baru

Aku p lapor diri dalam kul 3ptg...
Mak sedara aku yang tolong bawakkan...
Aku kan penyegan, tak mungkin aku leh wat sorang ekekeke
Tempatnye ok jek..
Keje pun biasala, memula mestila tak pandai tapi dah lama nanti pro la ekekeke

tapi yang bestnye kat sini..ade TV kooooooooooooo
cakap jek cite pe, sume aku tengok muahahaha
tapi idakla slalu bukak, kekadang jek...

nape aku kata keadaan tak mengizinkan aku blog?
sebab aku dok blakang kaunter bermaksud aku dok depan
selama ni di tempat lama aku dok blakang skali so leh la wat ape aje kan...
tapi kali ni dah la dok depan, PC plak sume leh tengok pe yang aku view so tu yang susah tu..
susah untuk orang yang baru cam akuuu..
kalo dah lama nanti, aku tarammm jekkk muahahah.. aku kan ketegaq ahaks...

dekatkan meja aku ngan kaunter..
banyak tol ragam orang aku tengok kat sini..
dulu banyak terperuk dalam opis, tak gaul ngan orang ramai tapi kali ni memang aku pilih nak perbezaan ini tapi buat aku jadi fobia plak ihiks....

anyway, aku ske tempat keje aku ni walaupun masih tak slesa sebab masih baru kan..
moga aku akan lebih ske, bahagia dan hepi disini..
menimba pengalaman baruuu....

post signature

6 luvbites:

Ciklinn said...

huhhuhuh kesiannyer mek..takpe esokk dah seminggu okalh tu.....opis baru kat ner nie?

besday aisy hari ni da........

PerantauSepi1306 said...

selamat berjaya di opis baru.. hehhee time lunch leh apa blog ;D

myQza said...

wah!! samat brtugas di tempat baru!

attyfir said...

selamat bekerja di opis baru na

HASNAH said...

Slamat bekerja di tempat baru...semoga ianyer lebih baik dr yg dulu...yer ker.......

Neeza.Areef said...

eehh dekat ha meja ko ngn kaunter...pndai arr cover line