::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, June 10, 2009

Baiknye anak2 Ibu

Huhuhu Abah dah lama tak picit kaki Ibu..
sob..sob..sob... sedey ni...
Tapi Ibu tau nape Abah tak picit sebab Abah tau, Ibu tak wat keje pape pun...
Kroje baring jek wakakakakakak
Nak wat camne bah, berat badan Ibu ni ekekeke
bole pakai ka alasan tuh ekekeke

Mujur Ibu ade Kakak..
Anak dara yang baik ati nak tolong urutkan betis Ibu ye..
Kalo mood ok, rajin la dia..
Kalo idak, aduhaiiii sabo je la ihiks...
Eh! Adik nak join gak pas tengok Kakak urut kaki Ibu..
Alhamdulillah....
Bagus gak ade anak2 dara ni kan..
Leh tolong Ibu bile Ibu perlukan pertolongan kan ihiks...


post signature

7 luvbites:

myle@my said...

owhhh...
terharuuu sehhh...
anak2 yg sgt misali...
sejok perot ibu dia kann...
aminnn..aminnn...
;D

neezareef said...

sok ko pantang x yah pggl mak bidan
bio kakak je urut badan ko..kekeke

atty's said...

rajinnya kakak..nie..untung ko na,..

Ena said...

amy
hehehe tula pasai, tp tgk time dia gak ihiks...

neeza
ampeh ko za... kalo suh anak2 aku urut, bukan lagi kuar angin, lagi masuk angin ade la ekekeke

Anie said...

senang kalau budak2 dah boleh diharap

~~SyuQ Always Smile~~ said...

rajinnya tolong mak dia...

p/s:comeynya anak akak...

Ayen said...

Abg ni bknnye xnak urut tp paham2 jelaa kan klu abg urut kompem xnak berenti punye...hehe..