::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, June 2, 2009

Jom serbu kenduri...


Hehehe merah tak mak ngah dan pak ngah?
kitaorang nak p kenduri 2buah umah so disebabkan dak2 baru pas makan nasi lemak, n Adik plak baru nak menjadi selsemanya so kitaorang tinggalkan je la kat umah...

kenduri pertama umah salah sorang geng bowler aku..
tak snap pict, malas ihiks...
umah kedua plak, umah CC aku...
adoyaiii penuh giler prot aku...
walaupun makan sket2 tapi aku telan air sampai bergelas2...
Panas n dahaga wooooo tu yang jadi camtu tu...
Balik umah tu, aku terbungkang dari kul 6petang hingga 8malam, giler toll!!! tak sedar langsung!!
Mujur dak 2orang tu pun tertido awal dr kul 6ptg hingga 10mlm ekekeke



post signature

2 luvbites:

neezareef said...

wah mak ngah ngn pak ngah nk serbu umah pengantin biru

PerantauSepi1306 said...

santeknya perantin biru tu... best kan time coti skool dpt mamam nasi minyak banyak2..