::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, June 1, 2009

Kena banjer

Bukan aku yang kena banjer tapi EO aku yang memang murah ati slalu banjer staff2 dia heheheh
Ekceli tak ramai keje minggu ni sebab sowang coti bersalin (tapi tak bersalin2 pun lagik)
sowang coti sebab anak nak tawen
sowang coti sakit
so yang tinggal aku, abang, EO dan bos je la...

Wahhhh merah menyala tak tudung aku...
Sebab pe pakai merah?
Sebab aku hanginnnn ekekekekek
hangin yang masih leh sengeh
Nie la yang diblanjenye..
NASI BERIANI woooooooooooo
gemuk r aku uhuks...
Dah la pagi tadi dah bantai nasi goreng kg, ni makan nasi briani plak huhhu
Tapi rejki baby, bedal je la kan ihiks...
Silala makan...........


post signature

4 luvbites:

HappyIrfa said...

dear ena..
rezki jgn di tolak..bedal je :-)

achee_b165 said...

laa... belanja ker?/ ingatkan Banjir... (ejaan banjer...bunyi cam sama jer)huhuuh

~p-na mama Oja~

atty's said...

MURAH REJEKI KO NA..ORG BANJE..

ima shhs said...

nak sikitt...best nyerr...