::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, June 29, 2009

Makan2..

malam tu adik kesayangan aku datang umah..
ekceli esok dia ade kursus komputer 2 ari so dia singgah jap kat umah aku...
wat plak umah aku takde mende kan so harusss la aku bawak dia makan kat luar...

Kakak dan Adik tekun makan mee rebusnye....

nie la adik cayang akuu....
eh! nape muka aku ngan hubby aku takde ek..
musykil nih..
adakah aku lupa snap atau tak berminat menunjukkan rupa aku ditika dan saat itew?
ihiks... aku pun tak pasti....

post signature

4 luvbites:

<< s| tED| >> said...

i like makan2 too!! ha ha ha.. makan x pandang kiri kanan sampai terlupa nak amek pic sendiri :D

sweetfiza said...

memasing tak toleh kiri kanan tu ...
mmg betul2 tumpukan perhatian tu ...
hehehe...

atty's said...

na..bila lak ko nak banjer aku makan eh

[yAN!e][pUTraJAya] said...

sedap nye meee rebusssssssssssss