::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, June 22, 2009

Makin merebak

Aku ingat, pas Adik dan Kakak dah sihat so keadaan kembali normal namun aku silap....
Pas jek Kakak sihat, alik2 Adik demam kembali..
Bukan aje Adik tapi Maktok pun demam jugak sampai muntah2 dan pening pala... aduhaiii....
so pepagi tu aku bawak drang p Klinik
Muka Adik yang demam kembali...
Memang panas giler badan dia.. 39.9 'c.. giler ko!!!
Terkejut berukkk aku...
akhirnye doc masukkan obat ikut bontot...
Nak kata culas makan obat demam, idak gak tapi tu la... dah berjangkit2...
tapi pas jek masukkan obat tu, alhamdulillah..pagi ni Adik dah okey sesangat..
Moga pasni takde sape2 dah sakit.... susah tollll kalo masing2 sakit ni huhuhu

Kakak yang makin ceria dan mujur Abah tak kena jangkitan demam kalo idak lagi truk la sume patah kaki tangan sebab sume keje2 umah memang harapkan dia jek ihiks....
Tapi arini Abah kena coti lagi sebab takut Maktok tak larat nak jaga Adik...
Ari Jumaat lepas dah coti sebab jaga Kakak..
Nasib badan leee kena banyak berkorban uhuks...

post signature


3 luvbites:

atty's said...

takpe na coti kerana menjaga family tak sht..

neezareef said...

alahai mata pn layu dahhh

atie said...

lor demam berjangkit2 lak yer...susah hati kalau nak demam nih....moga cepat sembuh