::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, June 11, 2009

Ustazah Eiqa

Ayu tak saya?
Chumel tak saya?
Saya nak jadi seorang muslimah...
ha amik ko!!!
muslimah dan ayu sungguh...
dia hentam Kakak dia sungguh2 masa pakai tudung tu..
Kakaknye nampak jek badan besar tapi berhalus orangnye...
Selalu Adiknye la yang menang tapi Adik pandai ngelat, bile dia kalah, dia nangis..
Haa tu yang wat ponin tuuu

Haiii... saya la yang muslimah lagi ayuuuuuusss tadi hehehehe
Saya menannnngggggg hoyeeeeeeee!!!!!!


post signature


6 luvbites:

atty's said...

amboi eiqa...bakal jdk ustazah..amin..

ღ lie _nurulz ღ said...

mwahaha..tak tahan tgk eiqa nih..
mmg shumel lagi ganaih..
nasib si kakak tu sporting..
kalo kena ngan sikakak kat umah ni jgn harap adiknya boleh smackdown gitu..hehe..

~~ciklinn~~ said...

assalamualikum ustazah.... hehehehhe

adehhh leh lak diamm jer ha kakak tu kena hempap.... sayang betull ha dia kat adikk..

wei aku nak gi kuantan......

<< s| tED| >> said...

wah!! ganas si adik ni!! Selalu kakak yang beralah kan..? hehehehhe

ct rahani said...

comel je bakal ustazah itu.. hehehe..

mama double A said...

alhamdulillah....

bagus2

lega hati kan kak?