::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, June 11, 2009

Dia muncul kembali...

huhuhu tengah asyik aku jemur kain di ampaian pagi tu sblom p keje, alik2 aku terdengar ade mende bunyi di blakang umah aku...
tengok2...........
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

nampak tak?
lahaiiiiiii dia muncul kembali setelah sekian lama mengilang diri...

bukan sekor, bukan 2ekor tapi 3ekor...
agaknye dia dengar bunyi kamera aku, trus dia lari masuk balik utan..
ampeh tol!!!
dulu siap berdejet2 dari tok nenek sampai cucu cicit 'drang' meronda2...
dah lama menyepi skang ni kuar balik...
aduhaiiii ni kena btau perhilitan ni... suh tangkap.. jangan ade H1N1 udah uhuks..

post signature

7 luvbites:

neezareef said...

ena..
dulu time aku preggy kakak masa tu aku dok air itam arr ade ko kuo natang tu..
mak aku riso jek..seb tade ape2..

pstu 2nd..time pegnen afiq nate tu muncul gak sesat ko..seb jugak la tade ape2..

ko baik2 amit2 ko

nenekrock said...

uuuuuuuuu
BABIIIIIIIIIII
tu kak uihhhh

saya said...

husihh..kene pasang pagar keliling rumahle kalo macam tu..terkejut2 nanti. hehehe...

myle@my said...

mak aihhh kak ena...
aper tuu???
cik biey kew???
adoiii bebasnyer berkeliaran...
huhuuu...
sgt takott...
;D

achee_b165 said...

hadoii.. seram je tgk...smpai blkg umah tuh...klu kaum lain dah lama p memburu tuh..hik hik

ingat lagi masa kecik2 p-na nampak benda tuh, p-na ingat anak kerbau.. pastu ayah p-na kata tu kerbau pendek..kikiki

~p-na mama oja~

Anie said...

eh babi ker tu?

MaMa aYiN_FaSHa said...

Lembu pendek ek???
Jaga anak2 tue jgn kasi main kat luar..takut arrr..