::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, June 10, 2009

Dah sampaiii......

Aduhaiiiiii dah sampai barang2 yang aku order melalui online....
Punyela tak sabar aku nak wat goodies.. rasanye kalo order pagi, sampai la trus tengahari ekekeke...
Oh ye, aku order barang2 ni dari adik
Farasela
Memula tu cam cuak la jugak sebab ni baru pestaim aku order melalui online
(heheh dik, ekceli bukan adik jek baru pestaim, akk pun pestaim gak muahahaha)
malah pestaim gak bayo melalui Maybank2u wakakak, aku kan 'befengapfap' sket bab2 ni ekekeke tapi okla kan atleast KITA BELAJAR DARI PENGALAMAN, btol tak dik....

Balik2 dari makan pagi tadi, tadaaaaaaa dah ade mende ni ateh meja..
Tak sabo weh nak bukaknye...
Bawak ke bilik fail blakang ekekeke
Bukan tak caya tapi memang excited giler nak tengok barang2 nye...

Dalam tu siap diselitkan lagi invois barang2 yang aku beli walhal Farasela ni dah emailkan aku dah invois ni... Bagus tol adik ni...

Sblom nak bukak tu, ade gak hint YM Farasela ni, btau barang dah sampai...
Awal2 dia warning kata kalo bukak kat opis mesti bersepah sebab dia ade isi kertas kecik2 untuk bagi padan mende yang ade di dalam tu..
So aku pun ati2 la bukak..
Mak aiiiiiii memang kecik2 sungguh kertasnye.. Ingatkan diponyokkan jek..
Berhati2 dan berhalus adik ni wat keje.. bagus..bagus....

Barang2 yang aku order
(Ni akk cuwik dr blog adik ekekeke)

Close-up sket barang2 yang aku order ek...

Sticker2 ni aku beli sebab nak genapkan wit sebenarnye tapi disebabkan anak2 aku memang ske kan sticker so no hal aku beli banyak mana... harga pun berpatutan dari biasa

Nie plak beg duit syiling...
Tak banyak mana syiling pun leh letak tapi saje je nak beli untuk dak2 tu...
Cute kannnn

Nie plak belon2 utk besday party drang nanti..
Kaler tema PEPEL n PINK kan so haruss la beli kedua2nye skali ihiks...
Murah gak weh.. kalo kat Kuantan satu belon tu dalam 50sen keatas tau...

Wokehh!! ni la salah satu mende yang aku nak letak dalam goodies drang..
Badge POOH
Kecik jek tapi ok la untuk dak2 letak kat beg ke or wutever kan...
tapi cute giler sebab dah la muka POOH pastu kecik2 plak mende alah ni..
Ade gak aku tak jadi kasi drang tapi dok klip kat beg aku kang muahahahaha
Hishhh tak bek.. dah niat so kena la bagi gak kan..
Takpe, nanti akk order lagi ye dik ihiks..

Alhamdulillahhhh....
dapat plak free gift.. comei2 belaka plak tu..
Anyway thanx dik cuz sudi berniaga ngan akak..
Nanti kiter kontek2 lagi ek..

Kowang kalo berkenan, banyak mende2 murah dalam blog dia tu..
Aku kompem pasti kowang akan berpuas ati punye ngan barangan2 dia..
Dah la murah giler pastu comei2 belaka....
Kowang p la kat blog dia
http://airishaunicollection.blogspot.com
kiter pakat beli ramai-ramai ekekekeke

post signature

6 luvbites:

Neeza.Areef said...

oooo..upe2nya..brg2 tu hok mu

sery said...

halu ena..
pekabo..oo ena pn peggy ke?
nmpak sgt ku ktinggalan..
mklumlah dh lma xberblog..
anyway tahniah n ssma lah kita mengepush nti ye..
hehhe

attyfir said...

besh..nie nak buat besday party.kalo dkt ..harus aku sampai na..

sweetfiza said...

ok gak ena ..
fiza pun tgh cari utk besday farisha ujung bulan ni ....
hehe..

said...

alahai....barang2 yg comel la kak....
hehhehe nak upin ipin...plzzz...kekek

Farasela said...

thankz again kak ena..hopefully sesgt sumer brg tu ok...lain kali kiter leh jual beli lg yek...promote le...hehehe..apa2 pon, sy dah wat yg terbaik...