::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, June 4, 2009

Uniform kedua

Tadaaaaaaa
arini aku pakai kali kedua uniform aku...
Ekcelikan, hubby n dak opis aku tak ske aku pakai uniform ni, drang kata tak lawo..
Mentang2 aku ni bantut pastu kembang plak, tu yang tak lawo dipandangan mata drang..
So aku turutkan je la bile drang suh akau pakai baju kurung slalu
Mujur ade baju kurung yang besar2 masa aku pas peknen no.2 yang tak tron2 berat badan aku tu ekekeke
Tapi yang menyakit dan merimaskan, getah di kain tu la yg mencekik pinggang aku..
Dan sampai satu tahap dimana aku dah nek rimas dan dah tak hirau lawo ke idak, hodoh ke sepang, yang pasti aku selesa
So malam tu gak aku kerah hubby aku p cari baju2 peknen..
Puas giler nak mencari dan memilihnye sampai naik lenguh kaki aku tapi akhirnye aku jumpa 3 helai baju peknen hehehe....
Mesti kowang tertanye2 mana baju2 peknen aku yang dulukan..
Ekceli dulu2 aku pakai baju jubah mak aku jek muahahahaha
mak aku rajin wat baju jubah ngan kain pasang so rembat je la...
Tapi bile di tahun 2009 ni, aku ase cam nak comei2 jek kan.. nak elegant n up to date kan (cheeeewahh kononnyela walhal biasa gak, cam mak nenek gak ghupa aku muahahaha)
so tu pasai beli baju peknen len tapi takle beli banyak2, rugi ihiks...

B n abang.. trimala diriku seadanya...
Nak wat camne, dah fizikal ku camtu uhuks... pandang dan lihat jela huhuhuhu
PEACE NOT WAR ekekekeke


post signature

13 luvbites:

zue @ annaleeya said...

ena,
org peknen la muka ade seri tau... pndai2 jer ckp kembang bagai... uikss.. t'lebey sudaaa..

klu perut dah bsor cmtu, mmg x sbar kan ndk slongkar bju2 beby yg dlu kan..sy pon cmtu gak. ekekek!!

atty's said...

alor na..lawa je.apa..

neezareef said...

yelah ko senang nk cr bj pegnen sbb labuh2 je...

nenekrock said...

XPE CUMEL JUGA NGEEEEEEE =D

De' Sal said...

Ala........rilek la,kejap jerk camtu...bila dah keluar semua tu,slim molinglah..... sabor.

Mohdhazairi Bin Ariffin said...

cun jugak tu...

PerantauSepi1306 said...

beauty lies in the eyes of the beholder... :D ok pe pakai baju preggie camtu cute je nampak ekeekekeke

Emy Omar said...

dah start pakai uniform ke..ok la tu tak lama pun kejap je pasni slim la balik

ct rahani said...

cantik la uniform peknen ni kak..

Ena said...

zue
ena mmg takde seri la zue melainkan kalo mekap ekekek

atty
ko puji2 ni nak aku banje ek :P

neeza
weh! ko perli aku ek.. mentang2 aku rendang uhuks.. nak majuk r :P

nenekrock
ekekeke mentang2 akk chubby, chumel yg ekau bg ek :P

De'Sal
akak, ena tak penah slim r kak :P

Zairi
thanx bro!

Akak PS
org chubby mmg cute kn kak ekekeke pasan jap!

Emy
Uwaaaaa moga2 bole la slim uhuksss

CT Rahani
erk! lawo? tma kacih..tma kacih...

mama double A said...

kak bli la baju peknen yg tgn mcm ct tu... yg kembung tu hehehe
mesti comey

[yAN!e][pUTraJAya] said...

kanda....
lawa unipom..
pinjam nanti eh
bila dah abis pantang
hahahhah

miezrina said...

cumel jer pada pandangan mata ku ihiksss... org pegnen pakai apa pun comel je lah

opsss salam kenal2...