::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, June 12, 2009

Kijammm

huwaaaaaaaaaaaaa
kijam tau anak2 aku...
aku ingat pe la dia buat kat atas dalam bilik tu...
alik2 keesokan nak p keje, aku nak mekap, upanye dia krojekan ketiga2 batang liner aku huwaaaaaaaaaaaaa.. sume patah2 dah... dah terpaksa beli baru sob..sob..sob...

Bile tanye 'Kakak dan Adik men mekap Ibu ye?'
'A'ah' drang jawab ngan muka selamba tanpa secalit rasa bersalah huwaaaaaaaaa
mujur mood Ibu baik, telan air liur jek...
Kalo idak, Ibu letak kowang luar umah huhuhuhu

So terpaksala aku membeli smula
~ Lipliner
~ Eyeliner
~ Eyebrow liner
yang baruuu...
Jenama? alaaa jenama murah jek...
AVON ihiks...

post signature

7 luvbites:

mama double A said...

hehe rajin akak menyolek muka...

sya ikut mood. keh3

Zanna_MamaBatrice said...

gitewww ler ada nak dara kan ena
sama arr....ngan si batrice tu
kalu diam jer buat kerja kat dlm bilik
mmg sure jahanam make up zana....
now.... lantak dia ler...mls nak marah dah....
mana tumpahnyer kuah kalau x ke nasi kan....

ct rahani said...

anak2 akak saja nk suh akak beli yg baru tuh.. hiks..

[yAN!e][pUTraJAya] said...

suh bro ayen beli brand mahai2 sket
hahhaha

atty's said...

takpe na..tu permulaan ke arah menjadi mak andam..berbaloi ko..

<< s| tED| >> said...

mungkin ada iras2 sebatang pensil agaknye...
hik hik hik

neezareef said...

anak aku liner2 ni dia x usik
pantang esedo blusher abisssss jahanammmmm