::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, June 9, 2009

Award dr Akak PS

Ekceli aku dah dapat AWARD ni tapi disebabkan dari akak cayang punye pasai so aku tepek la jugak award ni bagi menghargai pemberian dia...
Thanx ye kak bagi ke Ena

1. Copy badge"2009 CUTE'S BLOGGER AWARD"untuk letakkan diblog anda
ok dah tepekkkk

2-Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda?
Award ni diberi oleh seorang kakak yang cute dan sporting...
Walaupun blom jumpa dan tak kenal mana tapi akak PS ni memang friendly abis..

Ske bagi pezen2 yang menerujakan ekekeke
Akak PS punyai anak yang cute sama ngan dia yang geng MU...
Nanti leh geng ngan hubby ena ekekeke

3-Setiap blogger mesti menyatakan beberapa fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di tag)
award yang lepas ena kata rajin kumpul novel alaf21 kan..
Ok kali ni ena nak btau yangmana ena ske gak window coping...
kalo de wit kompem r coping sakan kan tapi slalunye window je la, bawak dak2 p jenjalan...

4-Anda perlu memilih 6 award seterusnya dan menyatakan pada mereka di blog anda....
adehhhh.. takyah 6orang la... aku bagi sesape yang menjadi follower aku la..
aci tak...


post signature

3 luvbites:

attyfir said...

nasib ko tak tag aku..aku dah buek tag nie..

na ko sehat..baby sehat .?

Unknown said...

hehehe
aku pun dah buek tp buek jo lagi bile rajin ekekek

aku n baby smakin sihat muahahaha

ct rahani said...

klu rajin sy buat k kak.. hehehe...