::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, June 11, 2009

Uniform poket

Marila melihat prot ke yang sudah memboyot ini...
yeaaaaahhh tepat skali..ni uniform ketiga aku ekekeke

Oh ye! uniform ni dinamakan uniform berpoket sebab ade 3 poketnye di badan aku muahaha
Disebabkan hubby aku ske akan uniform ni so aku pe lagi, bedal la kan...
Ok gak..kain pun tak panas n nampak makin ganeh aku pakai uniform ni cuz uniform ni cam baju 'bebek'.. alaaa yang jenis tali tebal tu so aku kenala pakai baju lain kat dalamnye...


post signature


6 luvbites:

<< s| tED| >> said...

wah kak!! Pagi2 dah posing sakan ni!! Anak esok musti jadi model ni!! Hik hik hik..
samat pagi!!! Mulakan dengan senyuman!!! :D

Mohdhazairi Bin Ariffin said...

mcm doremon lah ehhe

nenekrock said...

CUNN KIRA POKET KANGGAROOLA NI

neezareef said...

salu gitu lah..time aku pegnen tade jmpa baju2 yg pelik2 ade poket bagai lah...mencik tauu

myle@my said...

berpoket2 giteww...
buley wat isik bekal tolat banyak2...
hehehe..
;P

sery said...

amboi cntiknya uniform..
da gak 1 jenis poket depan cmnih..tp jnis jeans..