::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, June 3, 2009

Sesambil...

Ekcelikan kowang, aku nak p scan pas balik keje...
balik jek umah, tengok Kakak dan Adik dah siap mandi tapi Adik dah tertido kat ateh kosi so gamaknye terpaksala tinggalkan Adik dan bawak Kakak je kan..
So siap2 mandi belaka, p la town smula..
Berdebar toksah kira la..cam nak kena cocok plak ekekeke
Sesampai di pintu klinik tu, lahaaaaaiii dah tutup kul 6petang laa...
aku sampai tepat kul 7, ampeh tolll

So sesambil tu, dah lepas kat town kan so p la jalan2 dan trus p makan ihiks...
Abaikan muka Kakak yang ganeh itew hehehe

Ha ko! satu gelas besar aku order ayo kelapa..
eh! elokkan bg org peknen? ke takle?
tapi pas aku minum memang sebu giler prot, ase nak muntah tapi tak lepas2 huhuhu
Mayb banyak sgt minum kot ekekeke

Ni menu biasa hubby la Nasi Papriknye..
Tingin tapi kawal napsu makan huhuhuhu

Kakak pun seperti biasa menu Mee Goreng dia la tapi ekceli sblom kuar tadi, dia dah pulun nasi so bile makan Mee Goreng, dia slow la skettt..
Ikutkan Ibu nak diet malam tu tapi mengenangkan 'ishhh tak baik membazir' so Ibu perabihkan la Mee Goreng tu ekekeke

Siyes! aku diet wehhh..
Makan Rojak Buah jek...
Mentang2 gg dah elok, tu yang best tu..
Dulu pakat men telan2 jek, takle kunyah huhuhu

So masih n3 makan lagik, jangan marah yooooooooooo hehehehe


post signature


0 luvbites: