::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, July 2, 2009

Batuk truk!

Adehhhhh
pesal entry2 yang aku auto publish tak kuar ek...
Aku siap buat auto publish sampai 1 Julai tau tapi sumenye tak kuar... ampeh btoll!!!
pe masalahnye ek...
slalunye tak camni... dah terpaksa kowang tatap cite2 basi aku huhuhuhu
anyway nak btau dimana 30hb-1 Julai (semalam n kelmarin le)... aku MC...
Aduhaiii baru keje dah MC tapi nak wat camne, aku btol2 tak larat ngan batuk aku ni...
Dah seminggu batuk tapi still tak ok...
Dulu minum gak ais, degil!!! tapi bile dah truk camni, baru minum air panas memanjang huhuhu...
Batuk aku berkahak malah sampai merah2 tekak...
sakit wooooooooooo bile batuk terutama kat prot uhuks....
tolongla baikkkk cepatttt.. aku dah tak tahan huhuhuhuhu
anak2 aku plak demam smula aduhaiii... risau dibuatnye....
okla kowang, tatapi entry2 basi aku ek....


post signature

5 luvbites:

<< s| tED| >> said...

ENTRY basi tak pe. jangan kuah basi!! :D

Saya kalau sakit tekak or batuk ske kemam fisherman's friend! nanti kahak akan kuar ketul2.

zue @ annaleeya said...

ena...
aku dlu pon mase peknen airel tu, batuk truk gak.. aku ingat sebulan cmtu aku btuk... mmg seksa kan.. dahla dgn prot boyot2 lg.. adehla..
aku tnya mak aku & MIL aku, diaorg ckp, org peknen mmg cmtu, bila dah b'salin sume hilangla.. btoila ena, bila aku b'salin jer, btuk aku otometik ilang.. btoi kan ckp org tua..

atty's said...

ena..jaga diri tau..sekrang nie musim..demam

POSH76 said...

makan ubat tau....take care

Ena Qaisya said...

tED|
aku yg peknen ni leh makan ke obat tu tED|?

zue
camtu ke zue? masa aku peknen kedua2 anak dara tu, takde pape pun cuma biasala tak larat kan... tp kali ni slalu ngat aku tak sihat uhuks...

atty
thanx atty tp aku tak demam cuma batuk truk jek uhuks

posh
tenkiu poshhh