::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, July 22, 2008

22 Julai 2008..

Tarikh keramat buat ku...
Pada arini tepat jam 2.15 petang, aku telah menghantar surat tukar ke PA Bos..
Aku memohon pertukaran untuk ke Unit len agar aku dapat merasakan udara yang lebih segar lagik... Agar aku dapat lebih selesa bernafas di ari2 mendatang dimana setiap pagi ku mulakan tugas harianku...
Aku akui, aku tak penah dijerkah maupun di cuit oleh bos aku..
Namun sikapnye yang sering moody tu di hala ke arah bos2 kecik aku, aku jadik takut.. Bukan takut akannye tapi takut aku akan bertindak di luar kawalan ku.. Aku amat pantang skali dengan keadaan sedemikian.. Melihat bos2 kecik aku kena pun dah membuatkan aku berdiri bulu roma dan berdebar2 kerana kegeraman dengan sikapnya.. Untuk tidak trus bersikap sedemikian, harus aku memohon pertukaran ini.. Mungkin tempat yang baru tidak seprivacy tempat yang aku dok skang.. Aku akui, aku sayangkan tempat aku ni sebab terlalu banyak aku lakukan untuk Unit ni walaupun kekadang tak nampak pape pun.. Namun aku ske tempat aku skang cuma keadaan tak mengizinkan aku lebih lama disini.. Sebelum aku diusir terang-terangan, bekla aku mengundur diri dulu kan...
Sob...sob....sob... sedey siot....

Lee dah lama selamat ke Unit len.. Itupun dia pergi kerana takut tak dapat mengawal emosi yang membelenggu diri..almaklumla dah sampai nak bertumbukkan.. Sama2 panas baran...

K.Wan jugak telah hepi di tempat barunye.. Idopnye mungkin dah ceria... Perginya jugak kerana tak tahan mendengar bile bos cakap blakang.. Ikutkan dia nak abiskan masanya lagi 2 tahun n nak berpencen disini namun keadaan jugak tak mengizinkannya berterusan sebegitu.. So cara yang paling elok harusla dia pergi tanpa berpaling lagik...

Dan kini tiba masanya bos kedua aku plak p.. Aku pangey dia Abang Ngah.. Dia sorang yang ceria.. Tapi kerana sikap bos aku yang slalu hentam dia.. cerianya telah ilang dan tenggelam dengan ketensionan yang dia alami.. Dia la penglipur lara kami.. Telatahnya membuatkan kami ilang seketika tension yang menyelubungi diri..
Huwaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... cedeeeeeeeeeeeyyyyyyyy.....

Pasni mayb K.Jan dan aku pula... Tunggu je laaaaaaaaaaaaaaa...



'BOS!!!... JANGAN DIRIMU ANGGAP GRED MU YANG TINGGI ITU AKAN KAU TRUS KUKUH DITEMPATMU.. INGATLAH BOS, ALLAH TU MAHA ADIL!!
WALAUPUN DIRIMU DURIAN DAN KAMI MENTIMUN NAMUN SUATU HARI NANTI PASTI KAMU AKAN MENJADI TEMPOYAK DAN TIKA ITU MENTIMUN INILAH YANG AKAN MELENYEK2 KAMU' MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...

2 luvbites:

Azlina Binti Mohamed Yasin said...

Wei... janganla tuko tempat lain... nanti takde geng nak main bowling wakil unit nanti... ko tuko ke bhgn luar dah la nak tak? Ko duk tempat Ana bole la... bole la... sob... sob... :-(

Farazila said...

err...better pergi kalu suasana kerja yg tidak aman...
bukan apa..bygkan the whole day kita kat sini..mmg boleh bt org tensen kan...even kita bersabar..tp sampai bila?
so klu ini the best, better tukar la...