::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, July 7, 2008

Majlis BBQ

amacam? nampak best tak? mengiurkan tak? ihiks...

Haaa ni la chefnya... merangkap suami pada kakak sepupu ku... suami istri la chefnya hehehe

Tgk kazen aku a.k.a jeniper lopeh ni, nie nak posing ke nak bakar ayam ni hehehe


aksi2 aku bersama kazen2 aku tika melantak ayam ahaks...


adehhh ilang encem my hubby pakai ken pelikat...

eh! tapi kowang pasan tak.. punyela amai bertukar orang disbelah ku.. aku tetap duduk disitu bersama pinggan n ayam ku hahahahaha...

tengah sedap membakar (bukan aku le... kazen2 aku ahaks) dan makan ayam..ade plak yg wat dajal p letak paper atas para tu..pe lg...terbakar la..mujur tak hangus ayam huhuhu


Aksi2 kazen2 dan mak2 sedara ku...cayaaaaaaaaaa laaaaaaa...

para jemputan yang hadir...

amik ko!!!! licin!!!!

kesimpulannye.... : best giler wat camni... leh mengeratkan silaturrahim walaupun panas tinger kena sakat dek adik2 kazenku kerana kerenekan ku huhuhu ..nak wat camne, baja pun memang camtu :P


2 luvbites:

Azlina Binti Mohamed Yasin said...

Ohh ko pun buat makan-makan ek. Ape? Ko tak caye aku bole masak? Ni yang buat aku angin ni! Nak tau aku yang jadi tukang kacau semua tu. Tukang kacau pun kira pandai masak la kan... kan... kan... :-p

E-na said...

wakakakak
aku dah agak dah..
kalo camtu aku lg pandai...
aku jadik tokang rasa muahahaha